joi, noiembrie 13, 2008

Cornel

Ma numesc Cornel si am 21 de ani. Nu stiu sa mint, n-am stiut niciodata. De un an de zile traiesc in camin cu o fata pe nume Ioana. Nu ma minte niciodata. Nu m-a mintit niciodata. Suntem un cuplu fericit, nu ca altii care se injura si se bat, pana si in public. Gasesc umilitoare situatia-n care vrei sa faci sex, te dezbraci, si-ti pute fundul. Mi s-a intamplat odata cu Ioana. Ii putea fundul. Nu am putut sa-i spun, pentru ca mi-am adus aminte ca am mers cu ea la nunta unui amic: era intr-o rochie ca de matase, foarte placuta la atingere, neagra, iar Ioana cu buzele rosii si pometii imbujorati, cu pantofi finuti cu toc, toata mirosind a mandarine (ne cumparasem un gel de dus aromat, de care eram foarte multumiti). Cum as fi putut sa-i spun ca-i pute fundul? Era dezgustatoare apropierea dintre cele doua situatii. N-am stiut niciodata ce trebuie facut atunci cand un cersetor se apropie de tine si-ti cere bani. Odata i-am dat unui mos simpatic portia mea de McChicken. Sunt sigur ca exista cel putin un om care sa cunoasca adevarul.

3 Comments:

Anonymous krakilla said...

Stiu cum e frate. Am iesit o data cu una si ii putea ochiul, ochiul stang. Si ii cadea mancarea din nas, da' nu puteai sa-i zic "fa, mai spala-te in urechi!", nu?

5:30 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Bah , da` numa una ca ea puteai sa iti alegi ... ??? Cica ii pute fundu` =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

6:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Probabil o fii o aurolaca nespalata de pe strada :>

6:21 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home